onsdag 18 april 2012

3 dagars gråten..

Idag är det Birks 3:e dag utanför min mage.. Jag sitter med min lille pojk i famnen o inser att han faktiskt är hos mig nu.. Tiden rullar ju bara på och när det är fullt hus, massa barn som ska hålla och gosa så hinner man knappt tänka.. Men nu, vi myser och jag inser att Birk är min pojk, jag är på riktigt 2 barns mamma! Jag har varit gravid i totalt 18 månader, det har varit härligt och jobbigt men det har vart värt varenda sekund!
Förlossningarna gör skit ont, andra gången blir man varse.. Då har man mer koll på situationen! Men hallå, man får ett barn! Ett barn som är av ens kött o blod! <3
Det är ganska fränt när man tänker på det.. Att två människor kan göra nå så underbart!! Ville bara säga det! Idag är det 3 dagars gråten, men jag har klarat mig bra än så länge.. Men istället blev jag känslosam o det vill jag dela med er! :)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar