onsdag 14 mars 2012

Phil and ted Cocoon!

Då har jag beställt en cocoon till vagnen.. Eftersom de inte finns o få tag på i Örebro så blev det nätshopping! Skulle behöva ett regnskydd och nät också, men attan så dyrt det är.. Få ta det någon annan månad..
Nu ska jag hänga tvätt och så ska jag ge mig på ett nytt sy projekt.. Hade tänkt baka bullar, men jag är bjuden på pepparrots kött hos mammi så jag får fixa bullarna i eftermiddag! :)

By the way, idag hittade jag mitt super fina attling halsband som vart borta i evigheter.. Fick det av min kära fästman för nått år sedan.. Älskar det! Älskar attling smycken! Dock saknar jag örhöngen i attling. Har haft 3 olika par, men jag använder dem så flitigt så har tappat ett av varje par.. Kan lova er att det är inte kul.. Attans Attling..!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar