söndag 11 mars 2012

Monday!

Japp, måndag var det! Jag sitter i sängen med en tallrik yoghurt med päronbitar, jordgubbar och lite musli.. Egentligen var jag inte ens hungrig idag, men maten har alltid vart ett måste för mig.. Mat..öhh.fika kanske, var 3 tredje timme är liksom inmatat i skallen på mig.. Haha!
10-11 kg är min vikt uppgång hittills och jag är nu i vecka 35.. Gissar på att vikten slutar på +14-15 kg denna graviditet.. :/ Låter ju galet.. Helt galet, men det är ju så här det ska vara!

Nu ska jag lägga mig en stund till sedan ska jag upp o rulla köttbullar för vi fick hem allt kött/ köttfärs vi beställde i helgen! :) skulle vilja baka bullar också men jag får se om jag har ork och energi till det, kan ju spara det till en annan dag också! :)

Natt, natt!!

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. Men mor är du inte hungrig !! Hahaha är du sjuk
    Bullar låter trevligt :) puss

    SvaraRadera