tisdag 6 mars 2012

Kudde!

..av det tyg som blev över från gardinerna har jag sytt ett kuddfodral! :) För att vara första gången är jag faktiskt nöjd! Sydde dit en svart liten "flärp" i nedre hörnet för att den skulle bli lite roligare! Nu återstår att lyckas med ett till likadant kuddfodral.. :)
Bebis rummet får färg när bebis vill titta ut! :)
Var ju på mvc idag och magen hade växt, eller bebis låg bättre nu, så hon kunde mäta ordentligt... Så nu följer jag min kurva igen.. Men dock har inte liten vänt sig så det blir besök igen om 2 veckor o då hoppas jag den ligger med huvudet rätt.. :/

Ha en fin dag allesammans!

2 kommentarer:

  1. Vart va det du köpt tyget? Jätte fint ju. :-)

    SvaraRadera
  2. Maria Hirvonen8 mars 2012 kl. 13:03

    Snygga tapeterna blev! Och kudden till det! Kanon.
    Nu boar du ordentligt! ;-)
    Inte många veckor kvar nu!

    SvaraRadera