onsdag 22 februari 2012

läkar besök..

Idag har jag vart hos en Gyn läkare för att kolla upp mina sammandragningar. Dom skulle mäta livmodertappen om det öppnats nå. Men det hade det inte gjort så det var bra. Hon gjorde även ett vanligt ultraljud så jag fick se bebis lite.. <3 Det tråkiga är att den inte vänt sig ännu, utan huvudet ligger precis under mitt högra revben o så sparkar den neråt kissblåsan (inte konstigt att jag får löpa o pissa hela tiden) Nästa vecka ska jag till Mvc o då kollar dom antagligen hur bebis ligger igen, o så får vi se om dom väljer att boka in en tid för vändningsförsök. Än så länge har den plats att vända sig så jag håller alla tummar i världen för att den gör det frivilligt. :)

Lilla Freja har åkt på nå skit igen. Varm som en kamin, gnällig och hostar.. Det vill aldrig ge sig i denna familj. Hoppas hon är bättre imorgon. Snart ska vi två Fransson i familjen ta en dusch sedan ska lillan få somna i mammas o pappas säng.. :) Mor o dotter mys!

God kväll!

1 kommentar:

  1. Den vänder sig ska du se! Jag o Minna ligger o myser nu, hon är också varm som en kamin. Puss på er!

    SvaraRadera