söndag 20 november 2011

:)

Helgen är ny över. Jag har firat i dagarna 3 o jag är jätte nöjd! O det har jag min underbara familj och mina fina vänner att tacka för!
Igår var vännerna här på middag. Vi bjöd på lasange som min sk. Fästman kokat ihop! :) sedan blev det kladdkaka med pepparkakskrydda o grädde! :) o så bjöds det på öl, vin o cider förståss! Jag fick fin, fina presenter som jag tackar o bugar för!
Hallå, lilla söta Anna var här idag o fikade lite, även där fick jag en super gåva! Presentkort på bästa stil o ting affären! Tror bestämt jag ska köpa moln filten till kommande bäsen, är något jag verkligen vill ha! :) men det visar sig när jag kommer dit! :)
Nu ska jag lägga Lill frejsan! Hoppas ni haft en lika mysig helg som mig!

Ps. Jag har fått blåsor på tungan o halsen, ska jag behöva bli sjukling igen. Jag har verkligen inte tid med det.. Bhuu..

1 kommentar: