lördag 29 oktober 2011

Freedagsmys!

När mitt fredagsskift var slut så skyndade jag till affären för att inhandla lite varor till kvällens mat.. Mina två första riktigt bästa vänner skulle tillbringa kvällen hos mig! Kan ni gissa...?
Japp, ni har rätt, Karin Mellgren o ida Nilsson!
Ida Nisse som jag känt sedan bäääsetiden, o Karin madicken som jag känt sedan 4 års ålder.. Vi har hållt ihop sedan dess, vi har inte umgåtts jämt, men bästa vänner för alltid! Karin bor i Norge, vi talar allt för sällan, messar varandra någon gång var tredje månad (om ens det) men dom ca 2 gånger/ år vi ses så är det precis som förr.. Lika avslappnat o mys som då! Ida är min ida! Vi vet vart vi har varandra, vi umgås när vi känner för det o känner varandra väl! Tänk vad härligt med sådana vänner! Sådana som bara finns där.. :) Ni är underbara o jag älskar er!
Förresten.. Kvällen var toppen, vi åt mängder, skratta och skvallra.. Love it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar