söndag 21 augusti 2011

Veckans Nu..

Ikväll kom min mamma hit en stund för o plocka lite äpplen som hon ska göra mos på. Samtidigt passade hon på att leka lite med Frejsan. Vilken slutade med att det var hon som nattade lillstumpan! :)

Gullig som hon är, min älskade mamma hade hon med sig en burk hemmagjord "inlagd gurka", hemmagjort "svartvinbärssaft", egenplockade gula kantareller + att jag fick en tidning (Veckans Nu) och en 100 g chokladkaka (polka) Min mamma känner mig för väl! Älskar spotana små gåvor! :)

Tidigare på dagen kom "Farmor Carina" hit o då fick vi också kantareller! Tur att vi har så givmilda släktingar.. För annars hade vi aldrig fått äta det där guldet! :) haha..

Om några timmar kallar jobbet.. Egentligen skulle jag jobba övertid, men Ola är inte hemma så jag måste vara hemma med barnen.
Sista nattveckan nu, sedan tillbaka till verkligheten!

tjaooo..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar