torsdag 17 februari 2011

Nu så..

Då har jag fixat o trixat lite med min blogg.. Många har sagt till mig att det inte gått o kommentera mina inlägg, men nu har jag ändat lite så nu hoppas jag att det går bättre.. För kommentarer är väll det roligaste man kan få! :)

Idag har vi haft Westby´s golv här.. Lite spackel på golvet i badrummet är fixat.. Imorgon lägger dom mattan! :) Känns bra att det äntligen händer något där inne..

Idag är det sista helkvällen på jobbet för den här veckan.. o torsdagar på meritor innebär Pizza dag! :)

Inatt kommer mamma o pappa hem från Thailand.. Ska bli såå skönt o få hem dem igen.. Både Freja o jag har saknat dem massa! Så imorgon bitti klockan 09.00 åker  vi dit o väcker dem..

Nu ska jag fixa lite mat åt Freja o mig! Måste passa på när lillan sover..

Kram från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar