tisdag 5 oktober 2010

Min tisdag!

Natten tills idag var hemsk.. Jag drömde fruktansvärd mardrömmar..
Om pilar i ryggen, hemska sjukdommar o döden.. Vaknade upp vid 03.30 o
var genomblöt av svett o kom samtidigt på att Freja inte vaknat
någongång.. jag kastade mig till hennes säng o petade lite på
hennes kind! En djup suck svarade hon med.. Pjuuu.. En nu klarvaken
mamma känner en aningens lättnad.. Dags att somna om, men då
började katten skrika och efter det ropar saga på pappa som också
drömt om döden.. 2 sekunder senare står Freja i sin säng o ser
överlycklig ut.. Bara o tjippa upp o värma en flarra välling! Freja
var underbar mot mamma imorse iallfall, hon lät mig sova till 7.30!

Fm tillbringade vi på fmiljecentralen! Freja testade en lära gå
vagn.. Hon sken som en sol när hon kom på att hennes ben fungerar o
gå med! Min lilla, lilla flicka kan gå..

Nu har jag precis kommit hem från Örebro! Mamma och pappa skulle in
till ikea en sväng, då tog jag chansen i akt o följa med!
Nya inköp: en ny dörrmatta! En mega vas till mina pinnar! + ett
medicin skåp.. :)

Tjingeling!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar