lördag 11 september 2010

Lördagsmys!

Dagen har vart lång!! Super lång! Saga hade kompis som sov här o dom
vaknade klockan 6.00.. Sedan har dagen rullar på.. Vi har inte gjort
så mycket förutom att vi vart hos mamma o pappa o ätit mummsig
middag! Mamma kom med en riktig överraskning! Att båda barnen skulle
få sova där! Saga blev super glad.. O vi med.. Som förälder kanske
man inte ska säga så, men en kväll/natt är faktiskt ganska skönt o
få vara ensam med sin sambo! Film, sova en hel natt, sovmorgon! Inga
tjat, Inge barnspråk utan bara få njuta av lite lugn o
stillsamhet.. :) Ola o jag är nämligen INTE bortskämda med det...
(Kan ränkna gångerna på 1 hand under perioden 3 år)..Hursomhelst
så slutade kvällen med en gråtande saga som ville med hem.. Inte
mycket att göra men jag måste erkänna att jag är en gnutta
besviken.. Nu saknar jag min Freja som myser hos mormor o morfar tills
imorgon! :)

Kramar från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar